Magyarország cégei – minden adat egyben
Egyetlen letölthető Excel adattábla formájában + módszertani anyag
Különleges koronavírus akció: 2020. április 30-ig
Válogassa ki az Önnek fontos cégeket percek alatt! Legyen sokkal jobb a cége a járvány után!
Megrendelem az akciós 3 db adattáblát!
Mindenkinek, aki cégeknek ad el, hatalmas gond megtalálni, kik is lehetnének a legjobb vevők, kiket kellene megkeresni az ajánlatával. A kinlódásnak most vége! Ráadásul most különleges akcióban, egy árért:
- 3 kiváló magyar céges adatbázis
- módszertani anyag a felhesználáshoz, ügyfélkör kibővítéséhez
- 10 részes anyag a vállalkozása stratégia fejlesztéséséhez – hogy sokkal jobb cége legyen a járvány után!
Akciónk keretében most kedvezményes 49.000,-Ft-os áron (TAM) kaphat meg három adatbázist és két kiváló anyagot egyszerre:
- 2017-es mérlegzárással 427.000 magyar cég 27 legfontosabb adata (köztük a forgalom, létszám, hely, tevékenységi kör)
Töltse le a mintát! >>> - 2016-os mérlegzárással 42.000 cég historikus adatai 106 adattal, közte a fentieken kívül email címmel és telefonszámmal, vezetői nevekkel Töltse le a mintát! >>>
- 2018-as mérlegzárással 530.000 magyar cég 27 legfontosabb adata (köztük a forgalom, létszám, hely, tevékenységi kör) Töltse le a mintát! >>>
- Részletes módszertani anyag: Hogyan keressük meg céges vevőinket
- 10 részes stratégiai vállakozásfejlesztési anyag: Vállalkozók a karanténban címmel
2020 koronavírus akció vége: 2020 április 30.
Amennyiben cégek a vevői és szeretné gyorsan kilistázni a saját célcsoportját, a legmelegebben ajánlom!
Nézze meg erről lent oktató videónkat is!
Magyarország fontosabb cégei adattáblázat legjobb felhasználási módja:
Az álomlista módszer
Az álomlista módszer a legkedveltebb marketing stratégiák egyike a cégeknek eladó cégeknél. Különösen olyan cégek esetében nagyon jó, ahol nem tömegesen kell ügyfeleket szereznünk, hanem arra törekszünk, hogy minőségi, nagyobb értékű ügyfelekkel dolgozzunk együtt.
A módszer lényege a következő. Egyszerűen meg kell határoznunk, kik lennének azok az ügyfelek, akikkel szívesen dolgoznánk, és össze kell őket szedni egy listába – ezt nevezzük álomlistának. Aztán más dolgunk nincs, mint egész évben, minden létező eszközzel ezeket próbáljuk elérni, bejutni hozzájuk, meggyőzni őket.
Hány ügyfél jelöltet kell kiválasztanunk erre a listára? Először nézzük meg mennyi ilyen ügyfél tartana el minket kényelmesen. Majd azt nézzük meg reálisan, ha intenzíven bombázzuk a cégeket, hány megkeresett ügyfélből lesz valóban az ügyfelünk. Ha mondjuk tíz kiváló ügyfél eltart minket, és ha odatesszük magunkat, akkor tíz megkeresett jelöltből eggyel biztosan szerződni tudunk, akkor az álomlistánk ajánlott mérete 10×10=100. Ha összeírtunk ugyanis 100 álom ügyfél jelöltet, akkor egy év alatt lesz 10 jó szerződött ügyfelünk.
Hogyan tudjuk összeállítani a saját álomlistánkat? Először egy minta videóban egy példán keresztül megmutatom, hogy cégeknek dolgozó tanácsadóként hogyan állíthatjuk össze az álomlistánkat. Ez mindenkinek jó lehet akik cégeknek adnak el: marketing vagy szervezetfejlesztést, céges biztosításokat, céges szolgáltatásokat és még számtalan mindent.