Magyarország cégei – minden adat egyben
Egyetlen letölthető Excel adattábla formájában
Fél árú ajánlat 49.000Ft 24.000Ft régi vevőinknek: 2019. szeptember 30-ig!
Válogassa ki az Önnek fontos cégeket percek alatt!
Megrendelem az akciós fél árú adattáblát!
Mindenkinek, aki cégeknek ad el, hatalmas gond megtalálni, kik is lehetnének a legjobb vevők, kiket kellene megkeresni az ajánlatával. A kinlódásnak most vége!
2018-as mérlegzárással 530.000 magyar cég 27 legfontosabb adata (köztük a forgalom, létszám, hely, tevékenységi kör) Töltse le a mintát! >>>
Fél árú ajánlat 49.000Ft 24.000Ft régi vevőinknek: 2019. szeptember 30-ig!
Amennyiben cégek a vevői és szeretné gyorsan kilistázni a saját célcsoportját, a legmelegebben ajánlom!
Nézze meg erről lent oktató videónkat is!
Magyarország fontosabb cégei adattáblázat legjobb felhasználási módja:
Az álomlista módszer
Az álomlista módszer a legkedveltebb marketing stratégiák egyike a cégeknek eladó cégeknél. Különösen olyan cégek esetében nagyon jó, ahol nem tömegesen kell ügyfeleket szereznünk, hanem arra törekszünk, hogy minőségi, nagyobb értékű ügyfelekkel dolgozzunk együtt.
A módszer lényege a következő. Egyszerűen meg kell határoznunk, kik lennének azok az ügyfelek, akikkel szívesen dolgoznánk, és össze kell őket szedni egy listába – ezt nevezzük álomlistának. Aztán más dolgunk nincs, mint egész évben, minden létező eszközzel ezeket próbáljuk elérni, bejutni hozzájuk, meggyőzni őket.
Hány ügyfél jelöltet kell kiválasztanunk erre a listára? Először nézzük meg mennyi ilyen ügyfél tartana el minket kényelmesen. Majd azt nézzük meg reálisan, ha intenzíven bombázzuk a cégeket, hány megkeresett ügyfélből lesz valóban az ügyfelünk. Ha mondjuk tíz kiváló ügyfél eltart minket, és ha odatesszük magunkat, akkor tíz megkeresett jelöltből eggyel biztosan szerződni tudunk, akkor az álomlistánk ajánlott mérete 10×10=100. Ha összeírtunk ugyanis 100 álom ügyfél jelöltet, akkor egy év alatt lesz 10 jó szerződött ügyfelünk.
Hogyan tudjuk összeállítani a saját álomlistánkat? Először egy minta videóban egy példán keresztül megmutatom, hogy cégeknek dolgozó tanácsadóként hogyan állíthatjuk össze az álomlistánkat. Ez mindenkinek jó lehet akik cégeknek adnak el: marketing vagy szervezetfejlesztést, céges biztosításokat, céges szolgáltatásokat és még számtalan mindent.